1) "The ignore Darkness effect on the Torch is mandatory and when you “ignore” something in this game, you pretend it doesn’t exist at all. Meaning Shadow Sight will not trigger if you are under the effects of the Torch."
2) "If I have multiple copies of Ready Defense prepared then I do add multiple Successes (resolving each ability once). "
3) Tu akurat nie znalazłem, ale zakładam, że mamy dowolność
4) "I did get an answer to this question directly from one of the game designers way back when where they said that the intent was for objectives that refer to "all heroes" refers to "all heroes who are still in the game." They always want it to be possible to pull off a last turn victory after a failed Last Stand."
Pojawiły się kolejne wątpliwości, głównie dotyczące ciemności, karty na zdjęciu.
2) W fazie ciemności dotychczas zawsze dobiera się do dwóch kart strachu. Czy posiadając przygotowane dwie karty "podnieść gardę" nigdy nie otrzymamy w ramach ciemności kart?
3) Ruch wroga, gdy nie ma żadnego bohatera w zasięgu. Powiedzmy, że do najbliższego bohatera wiodą 3 różne ścieżki o równej długości, krótszej znaleźć się nie da. Możemy sobie wybrać dowolną z nich, czy jednak powinniśmy wybrać taką najmniej dla nas korzystną, czy jak?
4) Żeton oddziaływania w jednym ze scenariuszy mówi "żeby móc go rozpatrzeć, wszyscy gracze muszą znajdować się na tym obszarze". Był to ostateczny cel rozgrywki. Co jeśli któryś z graczy zginął w tej turze, a wszyscy pozostali są na polu z żetonem? Mimo tego nie można go ruszyć?