: 06 cze 2007, 10:40
Jeśli boicie się o swoje kotski, kupcie werniks akrylowy w spreyu. Załatwi to wasz problem.
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
eee tam, wydaje mi się, że troszkę przesadzasz. Naklejki mi się zupełnie nie odklejają, jedyne do czego mogę się przyczepić to te kostki - jednak się ścierają. Ale z tego co wiem problem dotyczy tylko pewnych partii gier. Ja taką właśnie mam lecz okazuje się DoW nie zapomina o klientach. Na ich stronie wypełniłem formularz o nowe kostki i już do mnie przyszły! Wszystko ładnie pocztą do domu i to zupełnie za darmogrucha pisze:Dostalem wlasnie ta gierke i mam kilka obaw jesli chodzi o jej wytrzymalosc. Przekrzywione figurki mozna jeszcze wybaczyc i naprostowac ppod goraca woda, ale kostki jak juz wczesniej slyszalem wygladaja na niezbyt wytrzymale i moga sie szybko scierac (slyszalem ze DoW oferuje jeden dodatkowy komplet. jak to wyglada ? ). No i pozostaja jeszcze odklejajace sie naklejki na sztandarach . Jak dla mnie to za duzo tego za taka cene .
Ja już nowe kostki dostałem - przyszły ładnie pocztą za darmoche Ja jednak miałem serię gry która do wymiany się kwalifikuje - wymianie podlegają tylko kości w grach w których numer seryjny zaczyna się od BL10Ramontalonas pisze:O kostki też się obawiałem, ale po pierwsze na razie nic im nie jest, a po drugie to są już dodruki i chyba mają te poprawione kostki. Po wpisaniu swojego kodu online na stronie DOW-a wyraziłem zapobiegawczo chęć dostania nowego kompletu, ale mi napisało, że się nie łapie. Wydaje mi się, że poprawione wersje mają kod zaczynający się na B11 a stare miały na B10
Właśnie - mam takie samo pytanie. W instrukcji chyba nie ma nic na ten temat. Domyślam się, żę aktywując to przejście, czyli za pierwszym razem, nie można przejścia stworzyć na polu zajętym przez wrogą jednostkę. Ale co później, jak przejście zostanie już stworzone i wrogi oddział na nim stanie? Jak kolejne moje jednostki mogą przez nie przejść?grucha pisze:Gdy wybieram 3 lvl Rogue to otrzymuje sekretne przejscie ktore moge aktywowac na wybrany zeton lasu lub wzniesienia. Ale co jesli na tym zetonie wyjscia stoi wroga jednostka ? nie moge przejsc, pojawiam sie obok czy moze moge ja zaatakowac z pola na ktorym wchodze w przejscie ?
1. Przejście można otworzyć tylko w miejscu gdzie nie stoi żadna (obca ani własna) jednostka.Pako pisze:No i jak? Ktoś zna odpowiedź na wyżej postawione pytanie?
Czyli jak przejście zostanie już otwarte, przejdzie moja jednostka ale później wróg stanie na tym wyjściu to nie można przechodzić tak długo jak długo on tam stoi? Hmm... jeśli tak to staje się to mało przydatne, ponieważ wydaje mi się, że przeciwnik będzie tam cały czas stał i na stałe blokował to wyjście.qotsa pisze: 1. Przejście można otworzyć tylko w miejscu gdzie nie stoi żadna (obca ani własna) jednostka.
2. Jeżeli jakakolwiek jednostka (obca lub własna) stoi na wyjściu z przejścia nie można go użyć.
Wydaje mi się, że na tym w dużej mierze polega "wojna" a raczej bitwa - blokowanie strategicznych punktów. Równie dobrze można powiedzieć po co bród czy most na rzece skoro można go zablokować i wówczas wg "Twojej teorii" staje się nieprzydatny. Jak przeciwnik stoi na tym polu to go stamtąd pogoń i tyle, a jak nie umiesz dać mu rady to przegrywasz. Wg mnie proste, tak proste jak ta graPako pisze:Czyli jak przejście zostanie już otwarte, przejdzie moja jednostka ale później wróg stanie na tym wyjściu to nie można przechodzić tak długo jak długo on tam stoi? Hmm... jeśli tak to staje się to mało przydatne, ponieważ wydaje mi się, że przeciwnik będzie tam cały czas stał i na stałe blokował to wyjście.
Jesteś pewien, że tak to ma wyglądać? Znalazłeś to w instrukcji (bo ja nie)?
Faktycznie też odniosłem takie pierwsze wrażenie, że to duuuży "bonus" jest, ale w praktyce okazało się, że owszem jest to niezłe np. jako jednorazowy wypad na tyły wroga, albo wypad w miejsce gdzie najmniej się tego spodziewa, ale potem przeciwnik stara się takie przejście kontrolować co trochę jego uwagi i sił zaprząta, a więc kolejny plusik. Reasumując w sumie przydatna rzeczPako pisze:W sumie masz rację Myślałem zwyczajnie, że będzie to jakiś większy "bonus" dla tworzącego takie przejście. Zresztą w instrukcji nie ma opisanej takiej sytuacji dlatego też zrodziło się to pytanie
W mojej wcześniejszej odpowiedzi na to pytanie popełniłem błąd. Sprawdziłem jeszcze raz w instrukcji i tak jak pisałem ginie 1 goblin/hex ale panic'a rzuca się tylko przy faktycznym cofaniu - jeśli nie było się gdzie wycofać to panic'a nie rzucamyja pisze:1)jeżeli gobliny zostaną zmuszone do odwrotu, to w przypadku, kiedy nie mogą go wykonać usuwa się 1 goblin/hex, który powinien cofnąć się oddział czy też 1 goblin/flaga na kostkach? + czy w takim przypadku (brak możliwości odwrotu) rzuca się wtedy za panic'a?
zgadza się, też to znalazłem, musiało umknąć mojej uwadzePako pisze:W mojej wcześniejszej odpowiedzi na to pytanie popełniłem błąd. Sprawdziłem jeszcze raz w instrukcji i tak jak pisałem ginie 1 goblin/hex ale panic'a rzuca się tylko przy faktycznym cofaniu - jeśli nie było się gdzie wycofać to panic'a nie rzucamy
Discard piles to karty, które zostały już zagrane ( na Vassalu to te odkryte po prawej stronie decku . Musisz potasować Command Card te z decku i te zagrane i to samo zrobić z deckiem Lore, czyli utwrzyć od nowa decki ze wszystkimi kartami.Pako pisze:O co dokładnie chodzi w ostatnim zdaniu Command Card, która nazywa się Battlelore? Chodzi mi o zdanie: "Reshuffle the Command and Lore decks and discard piles".
Szczególnie proszę o info jak mam rozumieć "discard piles".
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź - teraz już jest wszystko jasnedasilwa pisze: Discard piles to karty, które zostały już zagrane ( na Vassalu to te odkryte po prawej stronie decku . Musisz potasować Command Card te z decku i te zagrane i to samo zrobić z deckiem Lore, czyli utwrzyć od nowa decki ze wszystkimi kartami.
Można wiedzieć, na której stronie znajdują się te zasady? Nie mogę znaleźć tego cytatu, a przyznam szczerze, że budzi to podczas grania sporo kontrowersji, dlatego też wolałbym zobaczyć to na własne oczy, żeby konsekwentnie móc bronić tej zasady (lub też ją obalić ;]).oneiros/pako pisze:Faktycznie, sprawdziłem i masz rację - jak byk stoi, że "terrain in the target hex doesn`t block the line of sight".
...
W instrukcji jest, że jednostki te stoją niby na brzegu lasu, czy jakoś tak, więc można strzelać.