Witam
1. A) W zadaniach często występuje słowo TURA, oznacza one wykonanie jednej kombinacji akcji gracza, czy trwa do czasu aż wszyscy nie spasują ?
B) Jeśli trwa jedną kombinację akcji to:
Jest karta zadania, którą aby wykonać trzeba rzucić trzy czary walki, w jednej turze.
Pytanie jak tego dokonać ?
2. Czy i jak można zamienić kostki obrażeń przeciwnika, na swoim magu, na własne kostki ? (Str.30 instrukcja)
A) Na przykład za pomocą czaru szkoły Nekromancji, Tchórzostwo - "zamień do 4 dowolnych obrażeń na wybranym przez siebie magu." Czy w ogóle mogę taki czar rzucić na siebie ?
B) A może to dotyczy tylko jednego czaru szkoły magii Wróżbiarstwo, Zapomnienie Smutku - "zamień do 4 obrażeń na swoim magu na twój kolor." ?
3. A) Czar ochrony szkoły Konspiracji, Zwodniczy Czar - "...Przekieruj czar na inną, znajdującą się w zasięgu 1 pomieszczenia od ciebie figurkę..."
Jeśli jest spełniony warunek odległości to można taki czar odbić do właściciela, który rzucił czar ?
B) Czy to jest jedyna możliwość aby rzucający czar sam się zranił ? Są jeszcze jakieś inne możliwości ?
(Str.30 instrukcja)
4. Jak rozpatrzyć czar pułapki, kiedy za pomocą czaru przemieszczenia, poruszam dwie wrogie figurki do tego jednego pomieszczenia, z pułapką ?
5. Jak rozpatrzyć czar ochrony, kiedy za pomocą czaru przemieszczenia zadaję obrażenia oraz poruszam figurkę do pomieszczenia z pułapką, która też zadaję obrażenia.
Czy taka ochrona może "sumować" obrażenia z tych dwóch czarów i je zniwelować ?