Atlantic Chase (J.White)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
Mi jedna rozgrywka w pierwszy scenariusz zajęła jakieś 30 minut. Druga w ten sam scenariusz godzinę. Za pierwszym razem dążyłem zbyt szybko do wykrycia konwoju przez co stałem się łatwym celem dla brytyjskich krążowników. Za drugim razem starałem się być bardziej rozważny.
Scenariusze maja wspólny mianownik ale nie układają się w ciąg rozgrywek. Tak się dzieje w kampanii
Scenariusze maja wspólny mianownik ale nie układają się w ciąg rozgrywek. Tak się dzieje w kampanii
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
Mi jedna rozgrywka w pierwszy scenariusz zajęła jakieś 30 minut. Druga w ten sam scenariusz godzinę. Za pierwszym razem dążyłem zbyt szybko do wykrycia konwoju przez co stałem się łatwym celem dla brytyjskich krążowników. Za drugim razem starałem się być bardziej rozważny.
Scenariusze maja wspólny mianownik ale nie układają się w ciąg rozgrywek. Tak się dzieje w kampanii
Scenariusze maja wspólny mianownik ale nie układają się w ciąg rozgrywek. Tak się dzieje w kampanii
-
- Posty: 453
- Rejestracja: 22 mar 2016, 12:57
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1739 times
- Been thanked: 543 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Czolem Panowie,
Gra wyglada swiezo i ciekawie, tylko... instrukcja ma 64 strony :'(
Do jakiej innej gry przyrownalibyscie poziom skomplikowania?
Gra wyglada swiezo i ciekawie, tylko... instrukcja ma 64 strony :'(
Do jakiej innej gry przyrownalibyscie poziom skomplikowania?
Podcast dżentelmeni przy stole:
- mat_eyo
- Posty: 5611
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 1246 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Co dokładnie się dzieje w kampanii? Bo jeśli to jest ciąg scenariuszy, których wspólną cechą jest tylko zakotwiczenie (hehe) w historii, to żadna z tego kampania :/karawanken pisze: ↑15 maja 2021, 20:04 Mi jedna rozgrywka w pierwszy scenariusz zajęła jakieś 30 minut. Druga w ten sam scenariusz godzinę. Za pierwszym razem dążyłem zbyt szybko do wykrycia konwoju przez co stałem się łatwym celem dla brytyjskich krążowników. Za drugim razem starałem się być bardziej rozważny.
Scenariusze maja wspólny mianownik ale nie układają się w ciąg rozgrywek. Tak się dzieje w kampanii
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
Szczerze mówiąc nie zaglebiałem się jeszcze w kampanięmat_eyo pisze: ↑15 maja 2021, 20:50Co dokładnie się dzieje w kampanii? Bo jeśli to jest ciąg scenariuszy, których wspólną cechą jest tylko zakotwiczenie (hehe) w historii, to żadna z tego kampania :/karawanken pisze: ↑15 maja 2021, 20:04 Mi jedna rozgrywka w pierwszy scenariusz zajęła jakieś 30 minut. Druga w ten sam scenariusz godzinę. Za pierwszym razem dążyłem zbyt szybko do wykrycia konwoju przez co stałem się łatwym celem dla brytyjskich krążowników. Za drugim razem starałem się być bardziej rozważny.
Scenariusze maja wspólny mianownik ale nie układają się w ciąg rozgrywek. Tak się dzieje w kampanii
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
Nie jest to typowa instrukcja do gier wojennych, które potrafią mieć jeszcze więcej stron napisanych w strukturze paragrafów, drobnym drukiem i mała ilością przykładów. Instrukcje tego autora przypominają instrukcje "normalnych" gier. Czcionka jest duża, wszystko według mnie jest dobrze wyjaśnione są odnośniki do konkretnych zasad, wszystkie akcje maja obszerne przykłady. No i jest książka z samouczkiem gdzie krok po kroku uczy się zasad np w pierwszym samouczku mamy polecenie przeczytać tylko wstęp instrukcji i dwie zasady w kolejnych dodawane są coraz to nowe zasady. Owszem czytania jest więcej niż w normalnej grze ale zasady wcale nie są bardziej skomplikowane.
- vder
- Posty: 728
- Rejestracja: 30 gru 2007, 20:20
- Lokalizacja: warszawa
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 124 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
O instrukcji mogę już coś powiedzieć, bo wczoraj kilka pierwszych 'lekcji' z tutoriala udało mi się przejść. Instrukcja i tutorial myślę, że były tworzone razem i z myślą o tym, by czytać tez razem. Tak więc by łatwo się odwoływać z tutoriala do odpowiednich części instrukcji, każdy koncept, kawałek mechaniki, akcja itp. ma osobną stronę w instrukcji, a często jeszcze jedną na przykład. Jak dodatkowo jakieś dwa mechanizmy są powiązane, to zależność opisana jest w sekcji każdego z tych mechanizmów. Taka konstrukcja robi objętość, ale reguły jakoś skomplikowane nie są i na pewno oceniłbym je ponizej 4 w skali bgg. Więc jak masz obcykane wyszstkie paxy(a masz ) to o skomplikowanie bym się nie martwił. Inna sprawa, że z kolei przez ten dualizm reguł: zasady + tutorial, trochę trudno mi sobie wyobrazić, że ktoś przeczytał sama instrukcję i od razu siada do gry. Trzeba raczej przejść przez oba zeszyty i to spokojnie może trwać kilka godzin.
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Atlantic Chase – playing solitaire Norway Scenarios, Part 1
W ostatnim tygodniu poznawałem dosyć dogłębnie scenariusze solo w Atlantic Chase, dotyczące niemieckiej inwazji na Norwegię. Zapraszam do raportów z tych starć!
LINK: Atlantic Chase – playing solitaire Norway Scenarios, Part 1
W ostatnim tygodniu poznawałem dosyć dogłębnie scenariusze solo w Atlantic Chase, dotyczące niemieckiej inwazji na Norwegię. Zapraszam do raportów z tych starć!
LINK: Atlantic Chase – playing solitaire Norway Scenarios, Part 1
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
- mat_eyo
- Posty: 5611
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 1246 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Udało mi się dorwać grę i po lekturze instrukcji i tutoriali, zagrałem dwa razy pierwszy scenariusz solo. Mechanika trajektorii wydaje się być genialna! Ile z tym jest zabawy, jak wiele możliwości daje ten system! Obsługa jest nieco upierdliwa, ale do przeżycia. Losowość daje się we znaki, ale jest kilka sposobów (jeden nawet wbudowany w silnik gry) na korygowanie rzutów. Nie chcę popadać w huraoptymizm zanim nie zagram w scenariusz dwuosobowy, ale to jest jedna z najlepszych gier, jakie ostatnio poznałem, a zdecydowanie najbardziej innowacyjna.
Obie partie nie poszły mi zbyt dobrze (wyniki -2 i -1, gdzie wszystko poniżej -3 to najgorszy możliwy rezultat), ale zrzucam to na karb braku doświadczenia, niektóre możliwości taktyczne zacząłem dostrzegać pod koniec drugiej rozgrywki. Dodatkowo miałem w niej też sporego pecha, kilka ważnych rzutów nie wyszło.
Instrukcje są objętościowo spore, ale to głównie dlatego, że są bardzo dobrze napisane. Sporo wyjaśnień i przykładów, wszystko bardzo czytelne, a do tego dziesięć tutoriali, które pozwalają poznać wszystkie akcje dostępne w grze. Polecam raczej ich lekturę, nie ma co tracić czasu na rozkładanie i przestawianie elementów, bo każdy tutorial ma też bogato ilustrowany przykład. Zamiast rozgrywać je samemu, lepiej dokładnie przeczytać te przykłady (oczywiście po wcześniejszym zapoznaniu się z instrukcją) i rozłożyć normalny scenariusz.
Jedyny minus, jaki widzę obecnie, to wykonanie trajektorii. Drewniane patyczki mają oznaczenia (od zera do kilku czterech), ale tylko na jednej z czterech ścianek. Na pozostałych trzech są identyczne, oczywiście w obrębie koloru. Brytyjczycy mają 3 różne kolory, ale Niemcy tylko jeden, różniący się kreskami. Byłoby o wiele wygodniej, gdyby wszystkie cztery ścianki miały oznaczenia. Jednak to marudzenie, gra jest świetna i nie mogę się doczekać partii dwuosobowej.
Obie partie nie poszły mi zbyt dobrze (wyniki -2 i -1, gdzie wszystko poniżej -3 to najgorszy możliwy rezultat), ale zrzucam to na karb braku doświadczenia, niektóre możliwości taktyczne zacząłem dostrzegać pod koniec drugiej rozgrywki. Dodatkowo miałem w niej też sporego pecha, kilka ważnych rzutów nie wyszło.
Instrukcje są objętościowo spore, ale to głównie dlatego, że są bardzo dobrze napisane. Sporo wyjaśnień i przykładów, wszystko bardzo czytelne, a do tego dziesięć tutoriali, które pozwalają poznać wszystkie akcje dostępne w grze. Polecam raczej ich lekturę, nie ma co tracić czasu na rozkładanie i przestawianie elementów, bo każdy tutorial ma też bogato ilustrowany przykład. Zamiast rozgrywać je samemu, lepiej dokładnie przeczytać te przykłady (oczywiście po wcześniejszym zapoznaniu się z instrukcją) i rozłożyć normalny scenariusz.
Jedyny minus, jaki widzę obecnie, to wykonanie trajektorii. Drewniane patyczki mają oznaczenia (od zera do kilku czterech), ale tylko na jednej z czterech ścianek. Na pozostałych trzech są identyczne, oczywiście w obrębie koloru. Brytyjczycy mają 3 różne kolory, ale Niemcy tylko jeden, różniący się kreskami. Byłoby o wiele wygodniej, gdyby wszystkie cztery ścianki miały oznaczenia. Jednak to marudzenie, gra jest świetna i nie mogę się doczekać partii dwuosobowej.
- Otorek
- Posty: 661
- Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 243 times
- Been thanked: 359 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
Nie zgodzę się, że nie warto rozkładać gry do samouczka. Najlepszym przykładem jest T3 gdzie rozegranie go przyspiesza rozumienie tej gry. Bez podglądania przykładu, próbujesz rozegrać to samemu i po rozegraniu widzisz od razu co Ci zgrzytało i jaki masz dodatkowe możliwości o których nie pomyślałeś. Ma to taką wartość, że wtedy bardzo łatwo wyłapać błąd w 3 samouczku, który nie jest poprawiony w erracie dołączonej do gry ( jest w najnowszej dostępnej na stronie gmt) - samouczek błędnie informował, że gracz nie miał innego wyjścia przy redukowaniu segmentów po spasowaniu.
Tak czy inaczej polecam je rozegrać.
Tak czy inaczej polecam je rozegrać.
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
Wczoraj zagrałem dwa scenariusze z przeciwnikiem i bawiłem się świetnie. Prawda losowość czasami daję się we znaki ale taki urok gry. Ja akurat lubię kiedy gra wojenna opowiada dramatyczną historię walki z przeciwnościami losu na równi z przeciwnikiem. W obu scenariuszach grałem Niemcami, pierwszy przegrany, zajął nam na tyle mało czasu, że postanowiliśmy od razu rozłożyć drugi. Ależ było emocji, zatopienie Graff Spee, wyjście Scharnhorsta i Gneisenau w morze, pojedynek z brytyjskimi pancernikami, zatopienie Rodneya i zmasakrowanie konwoju przez niemieckie rajdery. Po czym próba przebicia się do portu i dramatyczny pościg zakończony szczęśliwym (dla Niemców) wynikiem. Razem ze współgraczem uczyliśmy się gry i pewnie popełniliśmy trochę taktycznych błędów. Ale zdecydowanie mamy ochotę na więcej.
- mat_eyo
- Posty: 5611
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 1246 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Zagrałem pierwszych 7 z 10 dostępnych i z perspektywy czasu, żałuję poświęconych na to minut. Jasne, możesz zagrać inaczej niż pokazuje to przykład w samouczku, przez co utrwala się wiedza, ale zagranie pierwszego scenariusza dało mi nieporównywalnie więcej niż "rozgrywanie" samouczków. Dlatego ja podtrzymuję - na pewno warto je przeczytać, niekoniecznie rozgrywać.Otorek pisze: ↑30 maja 2021, 23:06 Nie zgodzę się, że nie warto rozkładać gry do samouczka. Najlepszym przykładem jest T3 gdzie rozegranie go przyspiesza rozumienie tej gry. Bez podglądania przykładu, próbujesz rozegrać to samemu i po rozegraniu widzisz od razu co Ci zgrzytało i jaki masz dodatkowe możliwości o których nie pomyślałeś. Ma to taką wartość, że wtedy bardzo łatwo wyłapać błąd w 3 samouczku, który nie jest poprawiony w erracie dołączonej do gry ( jest w najnowszej dostępnej na stronie gmt) - samouczek błędnie informował, że gracz nie miał innego wyjścia przy redukowaniu segmentów po spasowaniu.
Tak czy inaczej polecam je rozegrać.
Co do samych zasad, bo było tutaj kilka pytań o poziom ich skomplikowania. Nie mam ogromnego doświadczenia z grami wojennymi, najbliżej mi do CDG i war-euro (Churchill), ale same zasady nie są trudne. Poziom skomplikowania oceniłbym na poziomie Zimnej Wojny/1989/1960. Jest kilka kluczowych konceptów, które trzeba zrozumieć i zapamiętać (system trajektorii i stacji, liczenie całkowitej długości trajektorii na potrzeby akcji, podstawowe modyfikatory itd.). Poza tym zostaje 9 możliwych do wykonania akcji, przy czym większość z nich to policzenie całkowitej długości trajektorii, rzut kostkami na odpowiednią tabelkę i wprowadzenie w życie rezultatów Nic specjalnie trudnego, a karta pomocy jest genialna. Jasne, jest kilka wyjątków i rzeczy, o których trzeba pamiętać, ale większość jest logiczna.
EDIT: usunąłem cały mój wywód o Evasive Manouvers, bo był błędny. Kolega Otorek niżej mnie poprawił.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2021, 08:07 przez mat_eyo, łącznie zmieniany 2 razy.
- Otorek
- Posty: 661
- Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 243 times
- Been thanked: 359 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
Zgadzam się, że zasady nie są skomplikowane, a instrukcja jest bardzo dobrze napisana. Przy Fields of fire to jest przepaść... Mam nadzieje, że GMT One wyda coś co chociaż przypomina instrukcje do Atlantic Chase dla FoF...
Wyższe wartości przy złej pogodzie dla Evasive Manouvers gdy próbujesz odebrać inicjatywę lub utrudniasz przeciwnikowi rzuty na ataki (stealth, air, engage) jest dosyć sensowny. Przy złej pogodzie łatwiej zerwać kontakt z przeciwnikiem - słaba widocznosć/złe warunki hydroakustyczne, przez utrudnione warunki/komunikacje jest też większa szansa na chaos i dezorganizację stąd łatwiej utracić inicjatywę na korzyść przeciwnika.
Wyższe wartości przy złej pogodzie dla Evasive Manouvers gdy próbujesz odebrać inicjatywę lub utrudniasz przeciwnikowi rzuty na ataki (stealth, air, engage) jest dosyć sensowny. Przy złej pogodzie łatwiej zerwać kontakt z przeciwnikiem - słaba widocznosć/złe warunki hydroakustyczne, przez utrudnione warunki/komunikacje jest też większa szansa na chaos i dezorganizację stąd łatwiej utracić inicjatywę na korzyść przeciwnika.
- vder
- Posty: 728
- Rejestracja: 30 gru 2007, 20:20
- Lokalizacja: warszawa
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 124 times
Re: Atlantic Chase (J.White)
Gdyby taka instrukcja kiedyś powstała, mogłaby się nie mieścić w standardowym 2calowym pudle od GMT
- mat_eyo
- Posty: 5611
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 1246 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Oczywiście masz rację, a cały mój poprzedni zarzut jest bez sensu, bo nie umiem czytać w instrukcji jest "The value of this modifier is inverted when using it for a Seize Initiative attempt or when Vieing for Initiative." Inverted dotyczy znaków, czyli zamiast -x mamy +x, co jest logiczne, bo w pierwszym przypadku minus jest dla nas korzystny, a w drugim plus. Natomiast mój mózg zinterpretował to inverted jako odwrócenie wartości. Żeby komuś niepotrzebnie nie namieszać - Evasive Manouvers zawsze daje 2 przy złej pogodzie, a 1 przy dobrej. Wartość modyfikatora zależna jest od tego, kiedy go używamy - przy akcjach przeciwnika jest to minus, przy walce o inicjatywę plus, ale zawsze jest to modyfikator korzystny dla nas.Otorek pisze: ↑31 maja 2021, 09:51 Wyższe wartości przy złej pogodzie dla Evasive Manouvers gdy próbujesz odebrać inicjatywę lub utrudniasz przeciwnikowi rzuty na ataki (stealth, air, engage) jest dosyć sensowny. Przy złej pogodzie łatwiej zerwać kontakt z przeciwnikiem - słaba widocznosć/złe warunki hydroakustyczne, przez utrudnione warunki/komunikacje jest też większa szansa na chaos i dezorganizację stąd łatwiej utracić inicjatywę na korzyść przeciwnika.
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Podpisuję się pod wszystkimi pozytywnymi opiniami. Gra jest naprawdę innowacyjna i daje dużo satysfakcji
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Atlantic Chase – playing multiplayer “OP4. Berlin” scenario
Kolejny ekscytujący, dwuosobowy scenariusz w Atlantic Chase zagrany. Tym razem Gneisenau i Scharnhorst próbują się przebić na Atlantyk - czy im się uda? Co zrobią Brytyjczycy? Więcej w poniższym, bogato okraszonym zdjęciami raporcie!
LINK: Atlantic Chase – playing multiplayer “OP4. Berlin” scenario
Kolejny ekscytujący, dwuosobowy scenariusz w Atlantic Chase zagrany. Tym razem Gneisenau i Scharnhorst próbują się przebić na Atlantyk - czy im się uda? Co zrobią Brytyjczycy? Więcej w poniższym, bogato okraszonym zdjęciami raporcie!
LINK: Atlantic Chase – playing multiplayer “OP4. Berlin” scenario
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
[REVIEW] Atlantic Chase
Atlantic Chase od GMT Games to dość unikalna i innowacyjna pozycja w świecie morskich gier wojennych. Po tym jak miałem okazję intensywnie pograć w jej różne warianty, jestem gotów podzielić się swoją recenzją. Miłej lektury!
LINK: [REVIEW] Atlantic Chase
Atlantic Chase od GMT Games to dość unikalna i innowacyjna pozycja w świecie morskich gier wojennych. Po tym jak miałem okazję intensywnie pograć w jej różne warianty, jestem gotów podzielić się swoją recenzją. Miłej lektury!
LINK: [REVIEW] Atlantic Chase
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Atlantic Chase – the demise of Graf Spee using Advanced Battle Rules – Dec 1939
Atlantic Chase ma naprawdę wiele wymiarów. Tym razem prezentuję tzw. "Advance Battle Rules", pozwalające rozgrywać starcia taktyczne okrętów z dużo większą dozą szczegółów i realizmu. A wszystko z ciekawym tłem historycznym, dotyczącym Grafa Spee!
LINK: Atlantic Chase – the demise of Graf Spee using Advanced Battle Rules – Dec 1939
Atlantic Chase ma naprawdę wiele wymiarów. Tym razem prezentuję tzw. "Advance Battle Rules", pozwalające rozgrywać starcia taktyczne okrętów z dużo większą dozą szczegółów i realizmu. A wszystko z ciekawym tłem historycznym, dotyczącym Grafa Spee!
LINK: Atlantic Chase – the demise of Graf Spee using Advanced Battle Rules – Dec 1939
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Atlantic Chase – the Norway invasion encounters using Advanced Battle Rules – Apr 1940
Pewnie się powtórzę, twierdząc, że Atlantic Chase ma bardzo ciekawy system do zaawansowany bitew morskich (Advanced Battle System). Dzisiaj to rozwiązanie testuję grając bitwy z inwazji na na Norwegię - miłego oglądania!
LINK: Atlantic Chase – the Norway invasion encounters using Advanced Battle Rules – Apr 1940
Pewnie się powtórzę, twierdząc, że Atlantic Chase ma bardzo ciekawy system do zaawansowany bitew morskich (Advanced Battle System). Dzisiaj to rozwiązanie testuję grając bitwy z inwazji na na Norwegię - miłego oglądania!
LINK: Atlantic Chase – the Norway invasion encounters using Advanced Battle Rules – Apr 1940
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Atlantic Chase – British Navy vs Vichy France using Advanced Battle Rules – July 1940
Operacja "Katapulta" - czyli akcja zbrojna brytyjskiej marynarki wojennej Royal Navy w celu przejęcia lub zatopienia okrętów francuskiej marynarki wojennej po zawieszeniu broni w czerwcu 1940 między Francją a Rzeszą Niemiecką. Co by się stało, gdyby Francuzi byli lepiej przygotowania / dowodzeni? Na to odpowiada jeden z scenariuszy solo w Atlantic Chase. Miłego oglądania!
LINK: Atlantic Chase – British Navy vs Vichy France using Advanced Battle Rules – July 1940
Operacja "Katapulta" - czyli akcja zbrojna brytyjskiej marynarki wojennej Royal Navy w celu przejęcia lub zatopienia okrętów francuskiej marynarki wojennej po zawieszeniu broni w czerwcu 1940 między Francją a Rzeszą Niemiecką. Co by się stało, gdyby Francuzi byli lepiej przygotowania / dowodzeni? Na to odpowiada jeden z scenariuszy solo w Atlantic Chase. Miłego oglądania!
LINK: Atlantic Chase – British Navy vs Vichy France using Advanced Battle Rules – July 1940
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Atlantic Chase - Zatopienie Bismarcka
Jedno z bardziej legendarnych starć - Bismarck vs Hood - zakończone zniszczeniem tego drugiego i pościgiem za pierwszym, to idealny materiał na świetny scenariusz w Atlantic Chase. Zwłaszcza, gdy do bitew używamy zasad zaawansowanych, zwiększających głębię i realizm rozgrywki. Zapraszam!
LINK: Atlantic Chase – the Bismarck demise using Advanced Battle Rules – May 1941
Jedno z bardziej legendarnych starć - Bismarck vs Hood - zakończone zniszczeniem tego drugiego i pościgiem za pierwszym, to idealny materiał na świetny scenariusz w Atlantic Chase. Zwłaszcza, gdy do bitew używamy zasad zaawansowanych, zwiększających głębię i realizm rozgrywki. Zapraszam!
LINK: Atlantic Chase – the Bismarck demise using Advanced Battle Rules – May 1941
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Atlantic Chase Learning MaterialsW momencie, gdy dodruk Atlantic Chase jest właśnie publikowany, dobrym pomysłem wydaje się zebranie materiałów szkoleniowych do tej świetnej gry. Zapraszam!
LINK: Atlantic Chase Learning Materials
LINK: Atlantic Chase Learning Materials
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1589
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 448 times
- Kontakt:
Re: Atlantic Chase (J.White)
Storage Solutions for Atlantic Chase
Razem z reedycją Atlantic Chase - ciekawego tytułu marynistycznej z GMT Games - warto popatrzeć jakie rozwiązania na składowanie komponentów gry ma Cube4Me. Zapraszam do materiału!
LINK: Storage Solutions for Atlantic Chase
Razem z reedycją Atlantic Chase - ciekawego tytułu marynistycznej z GMT Games - warto popatrzeć jakie rozwiązania na składowanie komponentów gry ma Cube4Me. Zapraszam do materiału!
LINK: Storage Solutions for Atlantic Chase
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/